Sluiten
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Alle categorieën
    Filters
    Voorkeuren
    Zoek

    Retourneren

    Retourneren van te veel bestelde artikelen
    Produkten die u te veel hebt besteld kunt u retour zenden. Hieronder geven wij aan hoe u de produkten retour kunt zenden.
    • Meldt de retourzending aan via het retourformulier.
    • Geef in deze melding het ordernummer aan.
    • Geef artikelnummer en aantal op.
    • Controleer of teruggestuurde produkten beschadigd zijn. Deze kunnen niet worden geretourneerd.
    • Pak de artikelen goed in zodat tijdens vervoer geen schade kan ontstaan.
    • Bewaar uw tracktrace code of de barcode van het pakket om uw pakket te kunnen volgen.

    Zodra de retourzending bij ons binnen is krijgt u een bevestiging per mail.
    De verzendkosten van de retourzending van te veel bestelde artikelen zijn voor rekening van de koper.
    Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen worden binnen 5 werkdagen overgemaakt op uw bankrekening waarmee u de betaling heeft voltooid van de opgegeven order.
    Produkten die speciaal voor u zijn besteld kunnen niet retour worden gezonden.

    Retourneren van beschadigde artikelen
    Ondanks dat wij veel zorg besteden aan het behandelen en verzenden van uw bestelling kan er tijdens vervoer iets mis gaan. Contorleer daarom altijd meteen de staat van uw bestelling bij binnenkomst. De schade dient binnen 2 dagen na aflevering te worden gemeldt.
    De beschadigde artikelen kunnen kosteloos worden geretourneerd nadat de retourzending is behandeld en sturen wij u meteen het vervangende artikel.
    Om dit zo snel mogelijk te realiseren kunt u handelen zoals hieronder omschreven.
    • Meld uw schade artikel(en) met bijbehorend artikelnummer via het retourformulier.
    • Geef het aantal op.
    • Geef ordernummer op.

    U krijgt van ons een bevestiging per mail van de opgegeven schade materialen.

    Herroepingsrecht

    1. In onze handelsvoorwaarden is het herroepingsrecht van kracht. U hebt een zichttermijn van 14 dagen op de dag van aflevering van de bestelling. Wij raden u aan de geleverde goederen na ontvangst te inspecteren. U kunt de bestelling retourneren, op eigen kosten. Indien u gebruik wilt maken van retournering binnen een zichttermijn van 14 dagen dan kunt u binnen 14 dagen na melding aan De Boer Beregeningsspecialist het/de artikel(en) terugsturen.
    2. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Als u gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product, zo goed als mogelijk in de originele verpakking aan De Boer Beregeningsspecialist geretourneerd worden.
    3. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, bijvoorbeeld pompen die zichtbaar met water in contact zijn geweest of artikelen waarvan duidelijk is dat ze met gereedschap in aanraking zijn geweest of verlijmd, dan neemt De Boer Beregeningsspecialist het artikel niet terug.
    4. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt u per e-mail hiervan op de hoogte gebracht. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de e-mail door De Boer Beregeningsspecialist teruggestort.
    5. Een terugboeking verloopt via onze internet payment provider RaboOmniKassa. Zij schrijven het bedrag binnen enkele werkdagen bij op uw rekening waarvan u de aankoop ook hebt voldaan.
    6. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, per email. Wij zullen zo spoedig mogelijk op uw klacht reageren uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen.
    7. Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. U kunt in dat geval de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. Vermeld de fouten zo duidelijk mogelijk op het retourformulier.
    8. De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 12 maanden na aankoop.
    9. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of, als reparatie niet mogelijk is, ontvangt u een vervangend product of in overleg uw betaling terug.
    10. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van lagers, asafdichtingen, mechanische en electronische schakelingen, slangen, kogelkranen, koppelingen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.
    11. Indien sprake is van terugbetaling, zal De Boer Beregeningsspecialist het door u betaalde bedrag na retourzending binnen 5 werkdagen op gebruikte bankrekening terug storten.
    12. Gebruik het retouradres zoals vermeld op het retourformulier.
    13. Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. U betaalt dan 27,50 euro klachtgeld. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald. Voor nadere informatie over deze geschillencommissie zie: www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie is bindend.