Sluiten
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Alle categorieën
    Filters
    Voorkeuren
    Zoek

    Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden van De Boer Beregeningsspecialist

    U kunt de Algemene Handelsvoorwaarden van De Boer Beregeningsspecialist hier downloaden.

    Artikel 1 - Algemene Handelsvoorwaarden

    De volgende Algemene Handelsvoorwaarden zijn van toepassing op de verkoop van alle artikelen die u terugvindt op de website van De Boer Beregeningsspecialist

    De Boer Beregeningsspecialist 
    Scheiding 12 
    9231AN Surhuisterveen 
    Telefoon: +31 (0)512-364460

    Bereikbaar op:

    Online 24 uur per dag, 7 dagen per week.

    Maandag08.00 - 17.30
    Dinsdag08.00 - 17.30
    Woensdag08.00 - 17.30
    Donderdag08.00 - 17.30
    Vrijdag08.00 - 17.30
    ZaterdagGesloten
    ZondagGesloten

    Email webshop:info@beregeningsspecialist.nl
    Algemene email:info@beregeningsspecialist.nl
    Website:www.beregeningsspecialist.nl
    KvK:01076858
    BTW nr.:NL001423245B09

    Artikel 2 - Toepasselijk recht

    1. Op de overeenkomst en deze algemene voorwaarden is uitsluitend het Nederlands Recht van toepassing.

    Artikel 3 - Bestelling / levering

    1. De overeenkomst tot koop en verkoop komt tot stand op het moment van aanvaarding door u van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
    2. Indien u het aanbod langs elektronische weg hebt aanvaard, bevestigt De Boer Beregeningsspecialist langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kunt u de overeenkomst ontbinden.
    3. Elke bestelling wordt zo spoedig mogelijk door De Boer Beregeningsspecialist bevestigd via email.
    4. Wij streven ernaar om het product dat besteld is binnen 48 uur op werkdagen te leveren.
    5. Is dit niet mogelijk doordat het artikel tijdelijk fysiek niet op voorraad is, er om een andere reden vertraging is of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 24 uur op werkdagen bericht. Er wordt een alternatief aangeboden of het geld wordt teruggestort.
      1. Voor leveringen binnen Nederland en België worden € 7,95 - € 10,95 verzendkosten in rekening gebracht bij een aankoopbedrag lager dan € 250,-.
        De verzendkosten worden duidelijk vermeldt bij het betaalproces. 
        Voor palletzendingen van filtermaterialen wordt binnen Nederland € 47,50 en naar België € 65,- in rekening gebracht.
        Voor levering binnen Nederland van PVC-leiding wordt € 25,- in rekening gebracht. Leveringen PVC-leiding naar België bedragen € 65,-.
        Voor levering binnen Nederland van Tyleenleiding met een diameter groter of gelijk aan 32 mm en lengte van 50 meter of langer wordt € 25,- in rekening gebracht en naar België € 65,-.
    6. Het bestelde artikel wordt per koerier naar het afleveradres verzonden. Het artikel wordt binnen 2 werkdagen voor het eerst aangeboden. Levering vindt plaats op het moment dat het product door (of namens) u in ontvangst wordt genomen. Mocht u niet aanwezig zijn op het moment van levering, dan wordt de bestelling een tweede keer aangeboden. Als u bij de tweede keer ook niet aanwezig bent, dan kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde filiaal van onze transporteur. Als u niet bestelde of verkeerde artikelen ontvangt, stel dan De Boer Beregeningsspecialist zo snel mogelijk via e-mail ( of telefonisch 0512-364460) op de hoogte. Eventuele onjuistheden worden dan door De Boer Beregeningsspecialist opgelost.
    7. Eventuele onjuistheden van en door De Boer Beregeningsspecialist aan u vermelde gegevens moet u direct aan De Boer Beregeningsspecialist melden, net als eventuele wijzigingen of onjuistheden van uw gegevens die u aan De Boer Beregeningsspecialist hebt verstrekt.
    8. Het artikel blijft eigendom van De Boer Beregeningsspecialist , totdat het artikel volledig is betaald. De Boer Beregeningsspecialist behoudt zich het recht van levering voor. Het eigendom van geleverde producten gaat pas over, indien u al wat u op grond van enige overeenkomst aan De Boer Beregeningsspecialist verschuldigd bent, hebt voldaan.

    Artikel 4 - Prijzen / betaling

    1. De prijzen van de artikelen worden aangeduid in euro´s en zijn de gehanteerde prijzen op het moment van aankoop.
    2. Alle gehanteerde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief handelings- en verzendkosten, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.
    3. Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt, De Boer Beregeningsspecialist is niet gebonden aan haar aanbod indien er sprake is van (programmeer)fouten in haar website.
    4. Aanbiedingen en prijzen zijn gegarandeerd. De Boer Beregeningsspecialist behoudt hierbij uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder, wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
    5. Betaling van artikelen van De Boer Beregeningsspecialist kun je doen via iDeal, Bancontact/Mistercash, V-Pay  of bankoverschrijving.  Betalen via Ideal wil zeggen dat je betaalt via je eigen telebankiersysteem thuis. Hieraan werken de volgende banken mee: ABN-AMRO, Rabobank, ING, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
    6. De Boer Beregeningsspecialist is niet verantwoordelijk voor eventuele extra bankkosten.
    7. Bij alle betaalmethoden maakt De Boer Beregeningsspecialist gebruik van RaboOmniKassa.
      Deze internet payment provider verzorgt de afhandeling van de transacties. Uw gegevens worden gecodeerd en beveiligd verstuurd. Als RaboOmniKassa de betaling heeft ontvangen en gecontroleerd ontvangt De Boer Beregeningsspecialist een akkoord en wordt uw bestelling verwerkt.
    8. In sommige gevallen kan om extra informatie worden gevraagd.
    9. De orderbevestiging wordt verstuurd naar uw e-mail. Het is daarom belangrijk dat u het juiste e-mail adres opgeeft. Via de orderbevestiging geeft De Boer Beregeningsspecialist aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat de order is ontvangen.

    Artikel 5 - Retourneren, herroepingsrecht en service

    1. In onze handelsvoorwaarden is het herroepingsrecht van kracht. U hebt een zichttermijn van 14 dagen op de dag van aflevering van de bestelling. Wij raden u aan de geleverde goederen na ontvangst te inspecteren. U kunt de bestelling retourneren, op eigen kosten. Indien u gebruik wilt maken van retournering binnen een zichttermijn van 14 dagen dan kunt u binnen 14 dagen na melding aan De Boer Beregeningsspecialist het/de artikel(en) terugsturen.
    2. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Als u gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product, zo goed als mogelijk in de originele verpakking aan De Boer Beregeningsspecialist geretourneerd worden.
    3. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, bijvoorbeeld pompen die zichtbaar met water in contact zijn geweest of artikelen waarvan duidelijk is dat ze met gereedschap in aanraking zijn geweest of verlijmd, dan neemt De Boer Beregeningsspecialist het artikel niet terug.
    4. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt u per e-mail hiervan op de hoogte gebracht. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de e-mail door De Boer Beregeningsspecialist teruggestort.
    5. Een terugboeking verloopt via onze internet payment provider RaboOmniKassa. Zij schrijven het bedrag binnen enkele werkdagen bij op uw rekening waarvan u de aankoop ook hebt voldaan.
    6. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, per email. Wij zullen zo spoedig mogelijk op uw klacht reageren uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen.
    7. Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. U kunt in dat geval de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren.
    8. De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 12 maanden na aankoop.
    9. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of, als reparatie niet mogelijk is, ontvangt u een vervangend product of in overleg uw betaling terug.
    10. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van lagers, asafdichtingen, mechanische en electronische schakelingen, slangen, kogelkranen, koppelingen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.
    11. Indien sprake is van terugbetaling, zal De Boer Beregeningsspecialist het door u betaalde bedrag na retourzending binnen 5 werkdagen op gebruikte bankrekening terug storten.
    12. Gebruik het retouradres zoals vermeld op het retourformulier.
    13. Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. U betaalt dan 27,50 euro klachtgeld. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald. Voor nadere informatie over deze geschillencommissie zie: www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie is bindend.

    Artikel 6 - Garantie

    De Boer Beregeningsspecialist biedt maximaal 12 maanden garantie op online aankopen. Deze periode gaat in vanaf de datum van aankoop. De hoogte van uw garantie is afhankelijk van het aantal maanden dat u uw aankoop bezit. Zodra de termijn van 12 maanden is verstreken, is een garantie vanuit De Boer Beregeningsspecialist niet meer mogelijk. In sommige gevallen is dan de fabrieksgarantie nog wel van toepassing. Een klacht wordt in behandeling genomen wanneer foto’s van de klacht(en), een foto van het gehele artikel(en) naar dit email adres wordt gestuurd. De Boer Beregeningsspecialist bepaalt of de garantie van toepassing is en stelt de wijze van reparatie en/ of verzending vast. Zodra de klacht is gegrond en u het te vervangen artikel verzendt, moet het zijn voorzien van een verpakking die transportschade voorkomt. Let op: u hebt het aankoopbewijs nodig om garantie op te vragen.

    Onderstaande punten vallen niet onder de garantie:

    • Beschadigingen van buitenaf, die waarneembaar zijn op boven- en/of ondermateriaal
    • Beschadigingen van lakmaterialen en overige applicaties
    • Als het artikel niet in originele staat verkeerd, door bijvoorbeeld reparaties door derden
    • Inwerking van vocht en hitte van buitenaf
    • Klachten als gevolg van overmatige belasting van electronische en mechanische onderdelen.
    • Beschadigingen door verkeerd gebruik, verkeerde of onkundige montage, verkeerde reparatie en vorstschade.
    • Schade door het niet of niet juist toepassen van beveiligingen of voorzorgsmaatregelen om het product te beschermen tegen weersinvloeden of krachten van buiten af.

    De garantie is volgens de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en de wet vastgesteld. Neem voor vragen contact op via email  of 0031(0)512-364460

    Artikel 7 - Privacyreglement

    1. De Boer Beregeningsspecialis respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. De Boer Beregeningsspecialis zal persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.
    2. Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand. Uw gegevens worden gebruikt voor de beoordeling, het aangaan van en de uitvoering van de leveringsovereenkomst en het beheren van de daaruit voortvloeiende klantrelatie, zoals het gericht uitvoeren van marketingactiviteiten door De Boer Beregeningsspecialist, invordering van verschuldigde bedragen, fraudebestrijding en het voldoen aan wettelijke verplichtingen. De Boer Beregeningsspecialis verstrekt geen gegevens aan derden waardoor uw privacy in het geding komt. Als u van ons geen commerciële aanbiedingen meer wenst te ontvangen is het mogelijk om u, na elke mailing die u ontvangt, uit te schrijven.

    Artikel 8 - Wijzigingen / Bepalingen

    1. Van toepassing is steeds de versie van de Algemene Voorwaarden zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst, tenzij de koper na het sluiten van de overeenkomst de gelding van een herziene versie van de Algemene Voorwaarden heeft aanvaard.
    2. Onverminderd de overige aan haar toekomende rechten, heeft De Boer Beregeningsspecialist in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van uw bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, zulks door u dit schriftelijk mee te delen en dit zonder dat De Boer Beregeningsspecialist gehouden is tot enige schadevergoeding. Dit tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.
    3. Onder overmacht wordt iedere tekortkoming verstaan die niet kan worden toegerekend aan De Boer Beregeningsspecialist, omdat het niet aan ons te wijten is en niet krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt. Voorbeelden hiervan zijn: stakingen, ziekte onder het personeel, storingen in het transport en import-/exportverboden, ongeacht of dit zich voordoet bij De Boer Beregeningsspecialist of bij haar toeleveranciers.